No You Can’t!

ories_obama.jpg (174 KB)

Remember when he was perceived as this?



  • Leave A Comment

    Leave a comment ?

    15 Responses ttto No You Can’t!

    1. lighthouse.keeper says:

      He’ll do it! He’ll do it whether we like it or not ….

    2. Puulaahi says:

      OMG Everything is not instantly better. What are we going to do?! Oh Noooooo.

    3. nyoki says:

      When was he perceived this way and by whom?

    4. Tyger42 says:

      No. I remember when the GOP had deluded themselves into thinking that’s how his supporters saw him in efforts to mock them.

    5. teezy weezy says:

      shit president

      • Tyger42 says:

        Nah. Just mediocre. Bush was a shit president. He only got a second term for three reasons:

        1) War time presidents are far more likely to get reelected than peace time presidents.

        2) Kerry was a very weak opponent.

        3) Several people interviewed at the polls expressed the sentiment that “Bush started this mess, I want him to fix it.” ( Referring to the war in Iraq. This does kinda link in to number 1 )

    6. HoChunk says:

      To the two kinds of folks represented in this post:

      1. those who really imagine Obama as this
      2. those who enjoy the idea of him “falling” from this

      …Sky Ram is watching BOTH of you masturbate.

      • TrAyVon'S GhOSt, nuCca says:

        Ya

        But number 1 people are SOOOOO much more annoying.

        Disagree with 2 and they’ll explain why they think they’re right.

        Disagree with 1 and they’ll cry and whine and bitch like religious nuts.

    7. Caio says:

      I remember people describing him as being perceived like this.

    Leave a Comment

    Advertisements Alcohol Animated Images Architecture Art Awesome Things Batman Bikinis Black and White Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Donald Trump Drugs Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Military Motorcycles Movie Posters Movie Reviews Movies Music Music Videos Nature NeSFW Politics Religion Science! Sexy Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Wallpaper Weapons Women WTF

    480 x 360 500 x 281 500 x 375 500 x 500 500 x 750 600 x 450 600 x 600 600 x 750 600 x 800 600 x 900 640 x 480 640 x 640 640 x 800 640 x 853 640 x 960 720 x 720 720 x 960 750 x 600 800 x 600 800 x 800 960 x 720 960 x 960 1024 x 683 1024 x 768 1080 x 1080 1080 x 1350 1200 x 630 1200 x 800 1200 x 900 1280 x 720 1280 x 800 1280 x 960 1280 x 1024 1440 x 900 1600 x 900 1600 x 1200 1680 x 1050 1920 x 1080 1920 x 1200 2048 x 1536 2560 x 1440 2560 x 1600 3024 x 4032 3840 x 2160 x

    ABoringDystopia Amoledbackgrounds AnimalsBeingDerps ATBGE awfuleverything Celebhub Celebs CityPorn comicbookart conceptart cosplaygirls Cyberpunk EarthPorn evilbuildings Eyebleach Faces FreckledGirls funny General Uploads gentlemanboners hmmmm Images Sub Space ImaginaryStarships ImaginaryTechnology InfowarriorRides interestingasfuck MarchAgainstNazis marvelstudios MCS Plus memes MilitaryPorn nocontextpics OldSchoolCool pictures PoliticalHumor PrequelMemes PropagandaPosters RetroFuturism sbubby StarshipPorn startrekmemes Storminator Thanks I Hate It UrbanHell wallpaper

  • here's some related content from the store: