Schrodinger’s lolcat

lolcat.jpg


In ur quantum box …maybe

(I’ll get a Schrodinger joke up somehow!)



  • Leave A Comment

    Subscribe
    Notify of
    7 Comments
    Inline Feedbacks
    View all comments
    jeffapotimus

    I am sooooo sick of the lolcat thing, which is the internet equivalent of that ‘Hang in there’ poster (ha ha! Oh, Garfield, I hate mondays TOO!)…

    But shit, every once in a while I see one thats actually funny.

    Damn you, Mikki. Why must you force me to confront my own hatred?

    no0tic

    why I’m still seeing those watermarks?

    iddqd

    You raff you ruse.

    Caio

    Well, Jeffapotomus, I heard that that which we hate in others is really a reflection of that which we hate in ourselves. Something I, personally, have found to be quite enlightening over the years. Perhaps you hate lolcats so much because you are an unintentionally hilarious cat. Just something to think about.

    jeffapotimus

    Oh SHIT! Ur in mah hed, forcing me to question mah self-image.

    EvilDon

    Holy Crap, Caio! You were right about Jeff!

    Now analyze the cat in the box…

    AliceH

    Please tell me there’s a t-shirt somewhere I can buy with this on it.

    Advertisements Alcohol Animated Images Architecture Art Awesome Things Batman Bikinis Black and White Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Donald Trump Drugs Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Military Motorcycles Movie Posters Movie Reviews Movies Music Music Videos Nature NeSFW Politics Religion Science! Sexy Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Wallpaper Weapons Women WTF

    480 x 360 500 x 281 500 x 375 500 x 500 500 x 750 600 x 450 600 x 600 600 x 750 600 x 800 600 x 900 640 x 480 640 x 640 640 x 800 640 x 853 640 x 960 720 x 720 720 x 960 750 x 600 800 x 600 800 x 800 960 x 720 960 x 960 1024 x 683 1024 x 768 1080 x 1080 1080 x 1350 1200 x 630 1200 x 800 1200 x 900 1280 x 720 1280 x 800 1280 x 960 1280 x 1024 1440 x 900 1600 x 900 1600 x 1200 1680 x 1050 1920 x 1080 1920 x 1200 2048 x 1536 2560 x 1440 2560 x 1600 3024 x 4032 3840 x 2160 x

    ABoringDystopia Amoledbackgrounds AnimalsBeingDerps ATBGE awfuleverything Celebhub Celebs CityPorn comicbookart conceptart cosplaygirls Cyberpunk EarthPorn Eyebleach Faces FreckledGirls funny General Uploads gentlemanboners hmmmm Images Sub Space ImaginaryStarships ImaginaryTechnology InfowarriorRides interestingasfuck MarchAgainstNazis marvelstudios MCS Plus memes MilitaryPorn nocontextpics OldSchoolCool pictures PoliticalHumor PrequelMemes PropagandaPosters RetroFuturism sbubby StarshipPorn startrekmemes Storminator Super News Thanks I Hate It UrbanHell wallpaper

  • here's some related content from the store: