Winter Sucks

2010-03-04 07.28.48.jpg (1 MB)

On my way to work outside of Philly. Took me three days to get it while driving past.


Send to Facebook | Send To Twitter
  • Leave A Comment

    Please Login to comment
    3 Comment threads
    0 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    3 Comment authors
    TrikYodzaarpieAdrian Recent comment authors
      Subscribe  
    Notify of
    Adrian
    Member

    I bet GE are thrilled!

    aarpie
    Member

    LoL! I love the people in Philly. Just moved up here a year and a half ago, but I feel like I’m home.

    TrikYodz
    Member

    yeah. the people in philly have so much backbone, and balls and just fuck with eachother for the lolz, but the ones over here in the pasific nw are all like “bawww i dont wanna confront anyone. i wont say why i dissagree. im just not gonna say anything.”



    Advertisements Alcohol Animated Images Architecture Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Motorcycles Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas