Dear city of Boston

bump.gif

[1-31]


Send to Facebook | Send To Twitter
  • Leave A Comment

    Please Login to comment
    23 Comment threads
    0 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    11 Comment authors
    AdrominikunknownAAK15reptilecobra13Wisebrute Recent comment authors
      Subscribe  
    Notify of
    Alfalfasprouts
    Member
    Alfalfasprouts

    Boston RED SUX!!!! and the New England BeliCHEATS!!!

    unknown
    Member

    I truly apologize for giving a low vote. I did not remember that it was an anniversary.

    Oh… I almost forgot…

    THIS IS A FUCKING USELESS PIECE OF SHIT IMAGE!

    Didn’t you get it? Enlarge your browser font and read that again. Stop wasteing my time.

    schulzbrianr
    Member

    Sorry we waisted your time.

    Max
    Member

    @unknown
    What are you, dense? Retarded? This image doesn’t wastei anyones time.

    unknown
    Member

    @ Max : It shows on my reader. It takes away my FUCKING valuable time. And this time we are talking about wlupld have been better spent dringng ALKCOHOL than looking at fucking useless pictures like trhis. If thus sounds incoherent it is bevcause i am DRUNK unlike you fucktards who surf the net for “good feelings.”

    Try getting a fucking divorce and then come back bitching about how this is “good enough dor you” Fucking bitches.

    The Matrix: Rebooted
    Member

    @unknown: you just put a comment that shows up on MY READER and wastes my fucking time. And now I’m wasting even more of my valuable time by commenting, which will waste even more of YOUR time.
    “Try getting a fucking divorce”
    okay, I tried, but they told me I have to be married first. weird.

    Adrominik
    Member

    @unknown

    Oh hey, I know you. Didn’t I see you listening to Hawthorne Heights the other day? Yeah, remember buddy… Down the road NOT across the street.

    garbledxmission
    Member

    @unknown, with such a happy, laid back personality I can’t imagine why anyone would let a ray of sunshine like YOU get away.

    Do us all a favor, keep drinking then go pass out in a snowbank.

    schulzbrianr
    Member

    Bahaha, drunk fucktard posting. Win.

    unknown
    Member

    @ reboot : Oh, I really didn’t know the comments show up on any reader. Did you willfully subsacribe to it?

    I think you do know why I am asking…

    Deleted_User
    Member

    I say that you were so embarrassed about your spelling mistakes that you claimed that you were drunk while typing them. Then to back up the fact that your are so much older and wiser than us you claimed you’ve had a divorce which is quite irrelevant. (now you didn’t exactly say you’ve had a divorce, you just told us to try on, but I’m just gonna assume you were implying yours.) But in actuality your just some punk kid who like to whine, curse, and use caps lock. Hope you waste some more of your “precious” time reading and… Read more »

    unknown
    Member

    AAARRRGH!

    Should have killed Bond while I had the chance…

    The Matrix: Rebooted
    Member

    @unknown: Did you willfully subsacribe to the image reader? I think you do know why I am asking…

    There are two different readers, in case you are genuinely confused.

    unknown
    Member

    @ reboot : Yeah, funking damn. Had I known that someone gets this spew to a reader, I realllllly would have drunk less gin and especially less tonic to make you feel oh so sprecial.

    I am confised between all these readers and feeds. What you talkin’ ’bout? Maybe I need to consult Jackie boy. But that has to wait until I settle my score with mister GORDON.

    reptilecobra13
    Member

    I think I speak for most everyone here when I read this and think “WTF?”

    unknown
    Member

    I think I think you are just too young. We’re talking about ancient crap here. You know, 2007 and all, shit that went down before iPhone.

    Deleted_User
    Member

    Today is the 1 year anniversary, that is why this stuff if being posted. To remember the day that ATHF scared the crap out of so many idiots.

    reptilecobra13
    Member

    @unknown:
    I was referring to your comments, not the events of last year, which I remember quite well.

    reptilecobra13
    Member

    Also, I am glad to know that you think you think.

    AAK15
    Member

    GO SOX AND GO PATS!!

    government…meh not so much

    unknown
    Member

    Uhhh.

    Adrominik
    Member

    Unknown, remember… When swallowing your pride and apologizing isn’t possible, there is always seppeku.