Doggie!

DSC01218.JPG (2 MB)

iPhone Pics 012.jpg (863 KB)

IMG_0045.jpg (630 KB)

This is my dog Lucky. For whatever reason, I call him Loofus. He is a purebred border collie and is ridiculous. He was hit and run over by an SUV before he was six months old and he only broke his shoulder, little bit of head trauma, lost a lot of blood, and scared the ever-living daylights outta me. He is my snugglebuddy. 🙂

  • Leave a comment ?

    12 Responses to Doggie!

    1. Awwwww…
      Some people might say this whole puppy pictures thing has gotten old, but it sure beats casemods’s shit.

      Reply

    2. Loofus. Perfect. What a fine looking dog!

      Reply

    3. awesome color pattern

      ~a guy who knows a thing or 2 about awesome color patterns

      Reply

    4. Your dog has the same deviant look in it’s eye… kind of like it’s gonna start nipping you if you don’t give it attention

      also damn you beat me to the toe question ^^

      Reply

    5. due.
      you have some nasty ass feet.
      and yeah these dog posts are getting ollllld fast.

      Reply

    6. Looks like the dog isn’t the only one with head trauma

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas