no gore images will ever be approved on MCS

you stupid fucks that keep submitting that image of the dude getting his fucking head speared by a bull need to cut that shit out.  It will never be approved, so go fucking read the god damn upload instructions. Does your image include gore?  go fuck yourself, it’s not going up on mcs.

mods, make a note and don’t upload that shit yourself.

AdNXS

Please like MCS on Facebook

Leave a comment ?

37 Responses to no gore images will ever be approved on MCS

  1. what if its fake or artistic? you’ve done a few posts of mine that had blood in them. what counts as ‘gore?’

  2. Now i’m curious to see the damn thing.
    How bad can it be? Can’t be any worse that looking at all of Casemod’s self indulging posts.
    Why not post it in a gore forum, like the NSFW one?

  3. *starts slow clap*

  4. Sorry ’bout that. I really didn’t think it was gory, no blood or anything. It seemed more like a “Oh, this isn’t gonna end well!” type of pic.

  5. Pics of bull goring a bullfighter > pictures of you in different shirts.

  6. I love you tiki.

  7. i thought the bullfighter was just a revenge pic. :)

  8. Here folks.Get you fill.The absolute asshole of the internet.”http://www.b0g.org/wsnm/offensive/”.This is the shit nightmares are made of.

  9. I love it when Tiki lays down the fucking LAW. He is Judge Dredd.

  10. I feel sorry for Tiki now. I’m sure he spends a lot of time wading through nastiness.

  11. Reading the rules reminds me did we ever fix that google ads thing?

  12. start banning people who try to upload it.

    delete the accounts

  13. I’m surprised to hear this from Tiki, and surprised that he’s so upset about it, when he allows shite like this, AND NOT EVEN UNDER THE NSFW CUT:
    www.myconfinedspace.com/2010/03/11/lamprey-disease/#comments
    (HORRIBLE PICS IMHO, don’t click unless you’re sure you wanna see)




Tags!

Advertisements Alcohol Animated Image Art awesome Awesome Things Cars Comic Books Computers cosplay Cute As Hell Animals Cute As Hell Animals Dark Humor Fantasy - Science Fiction fashion Food forum fodder Forum Fodder funny Gaming GIFS Humor interesting lolcats Military Movies Music Nature not exactly safe for work Politics Religion rss post Sad :( Science! Sexy Space Sports star wars Technology Television Visual Tricks Wallpaper Weapons women wtf