Squeez Bacon

squeez_bacon.jpg (94 KB)


Send to Facebook | Send To Twitter
  • Leave A Comment

    Please Login to comment
    8 Comment threads
    7 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    12 Comment authors
    Kandiexigenyokkiavheatherimdookie_booty Recent comment authors
      Subscribe  
    Notify of
    #makecasemdsgreatagain
    Member

    About fucking time.

    natedog
    Member

    omg puke

    Sticky
    Member

    Ew. Gross-looking.

    Think Tank
    Member
    Think Tank

    In before the “This is why every American is turbo-fat” comments?

    Tyger42
    Member

    Which might be valid if not for the fact that the product is Swiss…

    BioTronic
    Member

    This is Swedish, though. With ‘American taste’, it says.

    Tyger42
    Member

    Kinda like how Top Ramen has “Japanese taste”…

    nyoki
    Member
    vincent_kahrune
    Member

    You think I can buy this at IKEA? I’m certainly going to look, the next time I go.

    avheatherim
    Member

    It’s actually an april fools joke that ThinkGeek.com did a year or two ago. Very funny… My friend actually tried to order it, but after you click buy, it just says GOTCHA!

    www.thinkgeek.com/stuff/41/squeez-bacon.html

    vincent_kahrune
    Member

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

    Oh well. I would have looked damn silly at Ikea “You guys got any of that squeezed bacon?”

    dookie_booty
    Member

    This is why every American is turbo-fat.

    avheatherim
    Member

    Why use this post to rag on the weight of Americans when:

    A) The bottle is plastered with SWEEDISH logo/language
    B) As I said above, it was an april fool’s joke

    ??

    exige
    Member

    Probably coz everythin from Sweden is class A products, and Americanos are so stupid to believe that a crappy shit product is topclass if it has a swedish Flag and some jibberish swedish words on it…

    like this: Svenska flaggan och en massa skit text om ingenting så smakar till och med bajs gott.

    Kandi
    Member

    I… would.



    Advertisements Alcohol Animated Images Architecture Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas