yeah nigga – it’s a dyson

yeah nigga - it's a dyson


Send to Facebook | Send To Twitter
  • Leave A Comment

    Please Login to comment
    12 Comment threads
    1 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    12 Comment authors
    AdrianPuulaahisomethingmore21dookie_bootynyokki Recent comment authors
      Subscribe  
    Notify of
    dieAntagonista
    Guest

    Ahaha. You know, the fact that there is a probability that this guy was being serious about this photo is a very beautiful thing to me.

    Also there are two littul shocked faces between him and his… machine of destruction.

    warlock
    Member

    Tragically, the flash from the camera spooked him and he shot himself in the foot.

    contrastoki
    Member

    white socks. oh yeah

    gregzombie
    Member

    “My mom says I look cool.”

    LaughingBuddha
    Member

    Poor trigger discipline is poor

    TheLotusEater725
    Member

    AW SHIT, NIGGAS GOT LINOLEUM.

    DMYTRIW WDS
    Member

    That’s gotta be a joke, that’s not even a real gun.

    nyoki
    Member

    At least he got the sticker off his hat…or his mom did.

    dookie_booty
    Member

    bitch i’ma gonna vacuum your carpets so fuckin’ HARD…

    Adrian
    Member

    rug sucking anyone?

    somethingmore21
    Member

    This is what happens when you don’t beat your kids.. White suburban kids trying to act hard…

    Puulaahi
    Member

    No bling. FAIL.

    Adrian
    Member

    Roll with the pro, man… roll with the pro!



    Advertisements Alcohol Animated Images Architecture Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas