Jerk Off Mom

jerkoffmom 210x500 Jerk Off Mom

The click through is NSFW reading material.
But click it! Click it now!
OMFG!
OMFG!!!

AdNXS

Please like MCS on Facebook

Leave a comment ?

23 Responses to Jerk Off Mom

  1. cfhfghk 243 rt wfghsdgf adv fvms cjms

  2. Ladies and Gentlemen, we’ve officially reached CREEPY FACTOR 10.

    And now I go to vomit.

  3. What Lamb said. And everybody else is thinking.

  4. did anyone besides me fap to this?

  5. Replace “mom” with “uncle” and “son” with “nephew” and I’ll believe it.

  6. i lold so hard when i was cringing and had an “ewwwwW” look on my face, then i saw the last post. XD

  7. I dunno, she said “Cum” and he ejaculates 3 times? Those 2 things really make me doubt authenticity.

  8. www.femalefirst.co.uk/board/d-t55701-570.html

    “I am just re visting this thread to let all the people who were generally concearned and offering help an update. His penis has virtually recovered. He now has a very lovely girl friend.

    The treatments lasted just over two years and we only once stepped into the relm of what I would call “inapropiate” but I blame myself for this as one of my breasts touched him while I as doing a down stroke. I am very asshamed of this but he told me that it was ok and that he is glad he gave me a little bit of enjoyment in return for the years of treatment.

    Again thankyou to everyone who posted ideas and real comments it is good to see that not everyone on the internet are perverted.”

    Asshamed. Asshamed.

  9. A bit of a hook would be a popular as a G-spot stimulator!

  10. IF this is true, that kid is going to have some serious mommy issues.

  11. Wow. My mom can only make me cum twice in a day. This guys must be some kinda stallion.

  12. why would you care. just go for it buds.

  13. I’d rather have a guy w/ a hooked dick than a guy whose ma “massaged” his pecker til he ejaculated, 3 or 4 times, for 3 days a week, for 2 years. Really? She couldn’t think of anything else to do over a 2 year period?

  14. O_O I…but… how… I think my brain has stopped processing coherent information.

  15. @dieA
    Thanks for the update on the story!

    @Nyokki
    Bill Clinton even has a curved one, it`s called Peyronie’s disease. I dated a guy with a COMPLETE upwards J curve. NOW I gotta wonder if his mom yanked him off, too. Would explain why he was a nutjob.

  16. I had sex w/ a guy that only had one ball. He seemed to be embarrassed by it, but frankly, it didn’t look weird or anything. I think people just get a little freaked out by any differences they have. I know parents that had their sons circumsized for the sole reason of “I want him to look normal.” Ugh.

  17. Uhhh, yeah I think I have this condition. Someone get me this mom’s number.

  18. cfhfghk 243 rt wfghsdgf adv fvms cjms indeed.

  19. “Wow. My mom can only make me cum twice in a day. This guys must be some kinda stallion.”

    LOL
    QUICK! What’s weirder? His getting a chub from his mom or me getting a chub from his mom?

  20. my brain….I think it just fell off..




Tags!

Advertisements Alcohol Animated Image Art awesome Awesome Things Cars Comic Books Computers cosplay Cute As Hell Animals Cute As Hell Animals Dark Humor Fantasy - Science Fiction fashion Food Forum Fodder forum fodder funny Gaming GIFS Humor interesting lolcats Military Movies Music Nature not exactly safe for work Politics Religion rss post Sad :( Science! Sexy Space Sports star wars Technology Television Visual Tricks Wallpaper Weapons women wtf