Patrick Swayze 1952-2009

Swayze.png (979 KB)

I don’t care what anyone else says, Roadhouse will always kick ass.

  • Leave a comment ?

    13 Responses to Patrick Swayze 1952-2009

    1. YO, PATRICK SWAYZE. I KNOW YOU JUST DIED AND ALL AND I’MMA LET YOU FINISH… BUT MICHAEL JACKSON’S DEATH WAS THE BEST ONE THIS YEAR.

      Reply

    2. I still like Next of Kin. It was just a fun movie.

      Reply

    3. since i never saw any of his lame chick flicks- i guess i’ll kinda miss him. it’s a wonder he didn’t die when he crashed his plane.

      and ROADHOUSE did kick ass. but- that was because of Sam Elliot. LOL

      Reply

    4. @Kero:

      l-o-fucking l 😀

      but on a serious note, it sucks that Swayze is gone…

      Reply

    5. Tell ya what…”Ghost” is gonna be hella lot funnier now.

      Reply

    6. I will not miss this guy in the slightest.

      Reply

    7. hell yeah that was a good movie, kind of

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas