17,000 Calorie Meat Ship

meat ship 1.jpg (27 KB)

meat ship 2.jpg (37 KB)

meat ship 3.jpg (33 KB)

meat ship 4.jpg (34 KB)

meat ship 5.jpg (39 KB)

  • Leave a comment ?

    20 Responses to 17,000 Calorie Meat Ship

    1. That’s what SHE said.

      Also a better giant squid.

      Reply

    2. All aboard the SS Heart Attack! I would be honored to nom on this

      Reply

    3. are you going to cook that thing?

      Reply

    4. @FutureEmigre: It WAS cooked in the last picture.
      But, really…why would someone do something like that to themselves. I’m not Mr. Health Nut, but good god, people…

      Reply

    5. was this supposed to be cool or funny?? Cause it’s neither

      Reply

    6. “You’re gonna need a bigger boat.”

      Reply

    7. I love damn near everything that created this. But then you see it all put together instead of separately and it’s wrong on so many levels.

      Reply

    8. @Sticky: ‘Zactly what I was thinking.

      Reply

    9. @Record Store Tough Guy:
      On the huge blob of fat that it makes when you put it into water.

      Reply

    10. old…sooo super old, why even post this? Its times like this when I wonder why I came back to MCS and am kinda glad geekologie is there for me

      Reply

    11. @Sticky:
      @nyokki:
      Actually I think it really needed a lot moar bacon…

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas