Umm what?

aa.png (642 KB)

  • Leave a comment ?

    14 Responses to Umm what?

    1. Mr. Kamei is my hero.

      @LukeV1-5: Dude, use some lotion or something.

      Reply

    2. lol oh man, this was funny as hell. Freekin’ awesome posts sometimes. you know…. all that abuse is exciting for me. because im a bad person.

      Reply

    3. you must learn English correctly or the grammar Nazi will slap you

      Reply

    4. Say what. Jesus Christ, get a sense of fricken humour.

      I don’t understand how some people can sit on chairs, being so damn butthurt and all.

      Speaking of, you have to capitalise the first letter in a sentence, and they invented periods for a reason.

      Reply

    5. @dieAntagonista:
      I think he might have been referencing the actual picture at the top of the thread.

      @CMoorehead:
      I thought this was a classic post. And classic it is, indeed.

      Reply

    6. @RSIxidor:

      Haha holy shit. I called myself a grammar Nazi on an earlier post and before that I said I wanted to slap Monkey for typing out the most awful line. This is insane.

      Yeah my apologies >_>

      Oh my I’m actually blushing.

      Reply

    7. This is a repost. And it is a very, very wrong repost at that. But I can’t help it, Mr. Kamei rocks…

      Reply

    8. He must not be any good as he does not know the difference between coy and koi.

      Reply

    9. sorry 4 repost

      o so srry lol

      Reply

    10. @General X: Ah give him a break. English is a second language for him. 😛

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas