Turbaconducken

bacon_turducken_pre.jpg (22 KB)

bacon_turducken_post.jpg (26 KB)

  • Leave a comment ?

    18 Responses to Turbaconducken

    1. You, my dear lady, have brought about the end of our kind.

      Reply

    2. Omg. I usually taste most things, I am not picky. But this is scary!

      Reply

    3. Needs moar motherfucking BACON

      Reply

    4. Do note that both the duck and the chicken are also wrapped in bacon.

      Reply

    5. @Khaft: LOL. My thoughts precisely.

      Reply

    6. I gotta tell you guys, this is impressive, but overall, I can’t imagine anyone actually taking a bite . . . and living through the night.

      Reply

    7. I’ve never seen anything wrapped in so much bacon outside of Ohio. I’m betting this is a Midwestern feast.

      Reply

    8. lose the duck and we are good.

      Reply

    9. FAIL!

      Everybody knows you have to deep fry that shit not oven bake it… and moar bacon is darn right 😛

      Reply

    10. @nyokki: Win. +100 internets. I’m might shave 10years off my life, but I’ll die happy. Who wants to live forever anyway… 🙂

      Reply

    11. Looks like somthing outta Half-Life.

      Reply

    12. also, i FUCKING LOVE PEPPERED BACON

      Reply

    13. @natedog: Seriously. Peppered Bacon is TEH FREAKIN’ WIN!!

      Reply

    14. Thought it wol’ndut to give it a shot. I was right.

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas