An Unusual Dragon

BlackAvianDragon.jpg (286 KB)

Looks like a cross between a Chimera and a Raven…

  • Leave a comment ?

    12 Responses to An Unusual Dragon

    1. Thanx for my new wallpaper.

      Reply

    2. yup same as nyokki….
      pretty badass XD

      Reply

    3. It’s Smaug from The Hobbit!

      Reply

    4. @Puulaahi:
      you goddamn liar- Smaug was Purple! Not to mention he was in the Two Towerb, before the movie hacked the story to shit.

      Reply

    5. Yeah, and I can’t believe they cut the lightsabre fight from Return Of The King, either…

      Reply

    6. They cut the Mouth of Sauron, dude.

      The Mouth of Sauron.

      Like, what the hell.

      Reply

    7. @elzarcothepale: Smaug wasn’t in Two Towers.You are thinking of the fell beasts.

      Smaug wasn’t purple but his belly was covered in gold and gems.

      Reply

    8. @Puulaahi: No, he totally was, but they cut the scene were Metroid kills him

      Reply

    9. I thought it was a Cylon that killed him.

      Reply

    10. @nyokki:
      Dammit, Nyokki- the Cylons are the giant Anti-Mutant Robocops. You play too much World of Warhammer and don’t pay enough attention to REAL sci-fi.

      Reply

    11. ROFl… OK then…

      Smaug was a reptilian red-gold dragon. Also, I’m thinking Nyokki may be on to something.

      No regular human could fire an arrow with the kind of accuracy that Bard had… I’m thinkin’ Bard had to be a Ceylon skin job… 🙂

      Reply

    12. @Phyreblade:
      sigh.
      really? you’ve never kept an Obvious Troll thread alive? your cue was to take the video game thing and correct me with more false information and then assert a false claim about “real sci-fi” like saying that the best sci-fi was Tim Burton’s Nightmare Before Christmas.
      I mean- what the hell, you correct the color of the dragon, but you let the Metroid thing go? Consistency sir. Consistency, even in failure.

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas