Ryan Reynolds

ryan reynolds.jpg (81 KB)

Moar plz

  • Leave a comment ?

    17 Responses to Ryan Reynolds

    1. NOM³

      I usually don’t find hairy guys attractive, but this is a definite exception.

      Reply

    2. Oh. Oh my.

      This needed an NSFW flag, didn’t it?

      Because, y’see, drool in the keyboard isn’t safe…

      Reply

    3. There’s something sexy ’bout the pic, but not the guy…hmmm

      Reply

    4. I drove this guy when he was dating Alanis Morrisette. I didn’t know who he was- and they seemed offended. Fucking rock stars. LOL. Very stand-offish. Two thumbs way down….

      aka

      DICKHEAD

      Reply

    5. if i was gay i am sure i would fap to it and fantazize about ejaculating all over his chest and licking it off while he fingers the shit out of me. Y’know, if i was gay.

      Reply

    6. You know, he is slated to play DEADPOOL in an upcoming Wolverine movie.

      Reply

    7. @ storminator

      not to be this guy…. but….

      while alanis morisette is a semi-rock star who really just needs to die, ryan reynolds is only an actor and hasn’t become a wannabe rock/popstar yet… rite?

      Reply

    8. Apply Bleach To My Eyes Please…. this should be NTBSE (Not To Be Seen Ever) which ofcourse a mans perspective lol

      Reply

    9. Yes- at the time, I DID NOT KNOW WHO HE WAS- but was actually being paid to drive Alanis. So, the “fuckin’ rock stars” comment is aimed at her- not him. Because, I didn’t know who he was- which made him a nobody to me.

      Does that help? Or are you just easily confused? LOL

      Reply

    10. i’d hit that. and i don’t like peepers.

      Reply

    11. I would definitely hit that
      27/7/365!!1!

      Reply

    12. oh and the original van wilder was AWESOME!

      Reply

    13. rite forgot to write this…

      thank you for the clearing up storm

      Reply

    14. OM NOM NOM. Ryan rocks. And he’s Canadian, too!

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas