Itunes and Nuclear Missiles


Send to Facebook | Send To Twitter
  • Leave A Comment

    Please Login to comment
    15 Comment threads
    0 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    14 Comment authors
    richard couillardhvymetal86StolidMayydayTyphoid_Garry Recent comment authors
      Subscribe  
    Notify of
    CMoorehead
    Member

    Once again my evil scheme has been foiled by the EULA…DAMN!!!

    KFC
    Member

    iNuke you, Steve Jobs.

    The Matrix: Rebooted
    Member

    Dammit. I wanted my bomb to play “It’s the End of The World” as it went off.

    maxcw
    Member

    I was thinking more along the lines of “flight of the valkyries”

    THE_GTC
    Member

    Crap that foils my grand scheme that I was working on to develop WMD’s with iTunes.

    Luke Magnifico
    Member

    …I don’t think GTC understood the first 4 jokes.

    Kaze
    Member

    So now that we’ll have to use Windows Media Player, would that make it a “WMD.wma” ..?

    Smedlorificus
    Member

    I’m more of a “We’ll Meet Again” nuke person.

    Stolid
    Member
    Saborlas
    Member

    Anyone attempting to use Apple software to make WMDs is clearly doing it wrong. Apple is just deluding themselves here.

    /I will not admit to Apple having a sense of humor
    //Nor will I give them any credit if I can avoid it

    Typhoid_Garry
    Member

    Tony Stark could make a missile out of an iPod.

    I seen ‘im.

    Mayyday
    Member

    WITH A BOX OF SCRAPS!

    Stolid
    Member

    @Typhoid_Garry

    Well MacGuyver could make an explosion out of a condom and a tampon… think about it..

    hvymetal86
    Member

    @Typhoid_Garry

    Yeah, he could, but he could make a BETTER missile out of a Sansa.

    Darkhell
    Member

    I think they just put that there to see if any fuck-tard actually reads the big load of shit they call “User Agreement”.



    Advertisements Alcohol Animated Images Architecture Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas