Green Arrow on Bike

green-arrow-on-bike


Send to Facebook | Send To Twitter
  • Leave A Comment

    Please Login to comment
    7 Comment threads
    0 Thread replies
    0 Followers
     
    Most reacted comment
    Hottest comment thread
    6 Comment authors
    schulzbrianrHepathosneekbunnyPhyrebladegarbledxmission Recent comment authors
      Subscribe  
    Notify of
    deuce
    Member

    I’d hit it.

    schulzbrianr
    Member

    Ugh, he has all that money, and he chooses to ride around on a moped with a body kit? Loser..

    garbledxmission
    Member

    This whole show is one giant trip to Fire Island…..sooooooo gay. Plus they rip off half their plots from other tv shows and movies when they’ve got the ENTIRE DC UNIVERSE to inspire them. I’m glad the writers are on strike, maybe they’ll fire the entire worthless lot of them and we’ll get some decent entertainment for a change.

    Phyreblade
    Member

    And, of course, he has to be showing off both his compound and pistol crossbow at the same time. What’s he gonna do? Launch his pistol cross bow from his compound bow, and then fire the pistol crossbow remotely in mid flight? LOL

    neekbunny
    Member

    I think this guy just gave me aids….this is so gay, I am glad it hasn’t some to Australia yet. Hawkeye could kick his ass any day [I don’t mean the gaytard in the pic,I could kick his ass and I am a nerd. I mean comic book Green Arrow]

    Hepathos
    Member

    Moar like Gay Arrow, ammirite?

    schulzbrianr
    Member

    Actually, I was pretty envious of this guy’s rippedness in Smallville.

    “I am glad it hasn’t some to Australia yet.”

    Do you mean that there is a Green Arrow show/series? I was under the impression this was from Smallville. Let me know if I’m wrong. In my opinion, it would be a terrible show though.



    Advertisements Alcohol Animated Images Architecture Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Motorcycles Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas