Predalien

001810486298.jpg (261 KB)

is this a new follower of the Rastafarism?

  • Leave a comment ?

    7 Responses to Predalien

    1. No. It’s yet another shit design job by the tards at ADI. If Giger still gave a fuck about the monster he designed, he would be mighty upset with this shit. The next one (assumption) needs more Giger; not more watered-down, vague remembrances of Giger.

      Reply

    2. One day, I and I will realize that my grandchildren are watching an Alien vs. Preditor cartoon one saturday morning and a smart-ass alien character will be recycling Michalangelo’s lines from TMNT, and I’ll have vague memories of watching the first two Alien movies at their age and nearly pissing my pants.

      Oh, what a rat race man has become.

      Reply

    3. Also, don’t involve Rasta in your crappy franchises. Rasta don’t work for no NWSa.

      Reply

    4. the world needs moar giger, wouldn’t that be cool.

      Reply

    5. and yeah, don’t involve rasta in the shitty AVP franchise, it’s way too crappy already.

      Reply

    6. Yeah, the final desing is crap. They should make it more creepier, like the Hybrid in Alien 4. Witch movie sucked, yes, but the Hybrid was creepy.

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas