The Thing (Norris’ Head)

The Thing

  • Leave a comment ?

    9 Responses to The Thing (Norris’ Head)

    1. You gotta be f**king kidding!

      Reply

    2. Thanks CaptainBobo. Now i have to go and watch that movie again. damn you

      Reply

    3. The only good John Carpenter film in history.

      Reply

    4. OMG! What is that from?? It reminds me so much of the little spider guys from Doom 3… www.publicradio.org/columns/futuretense/images/doom.jpg

      Reply

    5. Q-delta: It’s from John Carpenter’s The Thing. 1980s-era horror camp cheese, but pretty damned good.

      Reply

    6. Awesome, just finished watching it. the part where the face is crawling away is kinda cheezy but very cool somehow.

      Reply

    7. That movie was so fucking awesome.

      Reply

    8. i still havent watched the whole thing, not cuz im scared, im just saving the rest so before i die i wont die a bad ded.

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas