300 Cosplayers

300coplayers
Taken at Comic-Con 2007.
  • Leave a comment ?

    21 Responses to 300 Cosplayers

    1. He’s a goof…she’s kcufing HOT!!

      Reply

    2. 300 cosplayers? C’mon, I can only see like five of ’em in this photo!

      Reply

    3. Definitely a hottie. So hot it doesn’t even matter that she has a smaller rack than the guy she’s with.

      “I am not your queen.”
      “Do you wanna be? ‘Cause you can…”

      Reply

    4. Two perfectly good looking people actually wearing costumes that don’t make anyone want to throw up, and they STILL get criticism?

      I friggen WISH I could get away with something like that.

      Reply

    5. @ Miss Guinness

      Post your picture….we’ll see if you can get away with it…

      Reply

    6. BTW Ms. Guinness

      “She’s kcufing HOT” is a good thing….and so is, “Definitely a hottie”. Those are good things. Maybe YOU haven’t heard them, based on your comment, but they are good things, I promise.

      Reply

    7. You know, I may be the stereotypical straight man you’ve all grown to love and worship, but I’d go gay for a Spartan. Mm. Spear me you big sexy pile of angry muscle!

      Reply

    8. “it doesn’t even matter that she has a smaller rack than the guy she’s with”, isn’t compliment.

      I get what you’re saying, I do, but if you were to say that to some hot-but-wee-tittied woman face, well, you may not find your compliment well received.

      And that guy looks fantastic, he deserves a compliment too, not “he’s a goof”, regardless of whether or not he’s attractive.

      Reply

    9. @Ms. Guinness

      You’re very right… He’s a goof is a way for men to downplay the fact that he’s got a better body than we do. Granted, my body is pretty good and many crave it nightly just like KFC, but his is a bit better. So, in order to make me feel better…..I call him a goof. Well, that and the fact that he’s wearing leather briefs….pretty goofy.

      Reply

    10. @egnilk66, goofy or not, he’s the one holdin’ a hottie. 😉

      I’m not trying to bust anybody’s balls, I just thought it was a little sad that they both didn’t get complimented properly, ESPECIALLY since they aren’t making me want to throw up.

      Reply

    11. @ MG

      It’s ok….I’ve got a hotty of my own.

      What I meant to say in my first post was…..Damn, that guy’s SUPER Studly and check out his hotty!! She’s hot! 😉

      Reply

    12. @DemolitionsGeek

      I’ve got the body of zapp brannigan.

      Reply

    13. I saw this had 16 comments and went, wow!
      Then i saw its mostly a conversation between 2 ppl about use of words and compliments, and went, wow (in a less awesome tone) 🙂

      Reply

    14. @ t. durden

      But…you were so wowed that you left a comment….so it must have been good. Cheers!

      Reply

    15. i wanna get that hottie out of the way so i can see link. LEGENDOFZELDA FTW! 😀

      Reply

    16. HOLY SHIT I WOULD HAVE HER

      IN HIS NAME

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas