Marry Our Daughter


Arranged Christian Marriages.

  • Leave A Comment

  • Leave a comment ?

    7 Responses to Marry Our Daughter

    1. FAKE arranged Christian marriages.


    2. OH THANK GOD!! For a minute there i actually thought this was real!! hahaha…those crazy christians 😛


    3. Shit, they ripped off me again!


    4. It’s pretty obviously fake… the testimonials are the best part. It’s funny because it’s possible.


    5. Yup, FAKE….check page 5 and look at Janna G…

      “Janna is a nice Jewish girl from the northeast” but the description says “Janna G.
      Age: 16,
      Location: Midwest”



    6. Damn it! I wanted me a nubile young christian I could corrupt. I felt a twitch in my Captain America zone and everything!


    7. egnilk66,
      “Janna is a nice Jewish girl from the northeast” . From the northeast means that is where someone is from, not where they currently reside.


    Leave a Comment

    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things Batman Cars Comic Books Computers Cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Donald Trump Fantasy - Science Fiction Fashion Food Forum Fodder Gaming Humor Interesting LOLcats Military Motorcycles Movie Posters Movies Music Nature NeSFW Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek Star Wars Technology Television Vertical Wallpaper Wallpaper Weapons Women WTF X-Mas