This Man Shit In My Kitchen

frank-shitter.jpg

Ladies of Williamsburg, BEWARE!!! This man shit on the floor of my kitchen on October 6th, 2006 and then peaced.  He might strike again.  Approach with caution.

Yeah, wow, ok.   WTF?

  • Leave a comment ?

    8 Responses to This Man Shit In My Kitchen

    1. Technically the past participle of “shit” is “shat,” as in “This man /shat/ in my kitchen.”

      Reply

    2. Wow, I’m not sure which one rocks more, the picture itself or Mobius Soul’s comment(which is entirely true, btw).

      Reply

    3. oh like in the bible it says he spake, well wen i talk about someone smoking a while ago i say he smake

      Reply

    4. “shat” is in the dictionary, go look it up.

      Reply

    5. I’m pretty sure that proper diction was NOT at the top of the list for things to discuss about this picture. Boo hoo…they used an incorrect verb tense in creating an absolutely hilarious means of revenge.

      Personally, I think the picture is damn hilarious! I entirely intend to do this to the next person that pisses me off!

      Reply

    6. haha, he shit in the kitchen, maybe there shouldn’t have been a waiting line for the bathroom. maybe you’ll learn.

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images Art Awesome Things batman Cars Comic Books Computers cosplay Cute As Hell Animals Dark Humor Fantasy - Science Fiction fashion Food forum fodder Gaming Humor interesting lolcats Military Movie posters Movies Music Nature NeSFW not exactly safe for work Politics Religion Sad :( Science! Sexy Space Sports Star Trek star wars Technology Television Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons women wtf X-Mas