WarHammer 40k Cosplayers

1157577923923 WarHammer 40k Cosplayers Warhammer 40k Fantasy   Science Fiction

SwitchAds

Please like MCS on Facebook

Leave a comment ?

9 Responses to WarHammer 40k Cosplayers

  1. That is hardcore, but I like it.

  2. wow, where did you get that, it’s awesome!

  3. Where in god’s name did those costumes come from, how much, and where do i get one?????/

  4. Uh, those costumes are from Nimba Creations, exclusively for GW. You aren’t going to get one.

  5. AAWWWW wait.. I gotta work for GW.

    That at seriously awsome though. at first i thought it was photo shopped.

    Haha imagine running around the city in one of those. Or walk into a GW seller.

  6. Why always ultra marines? why no Black Templars? :(

  7. i understand not this warhammer 40k shit, is it agame or a book or somthing? im sorry i dont really live in my moms basement. (;

  8. Games, video games, books, it’s all three. It started as a sort of board-game like thing (Idk the real name for it)

Leave a Comment




Tags!

Alcohol Animated Image Art awesome Awesome Things Cars Comic Books Computers cosplay Cute As Hell Animals Cute As Hell Animals Dark Humor Fantasy - Science Fiction fashion Food forum fodder Forum Fodder funny Gaming GIF GIFS Humor interesting lolcats Military Movies Music Nature not exactly safe for work Politics Religion rss post Sad :( Science! Sexy Space Sports star wars Technology Television Visual Tricks Wallpaper Weapons women wtf